Chebská 40 z pohledu fanouška

30.03.2009 22:30

Tenhle závod měl letos premiéru. Pořádali ho kluci z téměř nového týmu Autosklo Kufner. Závod byl značenej asi týden před konáním, takže už plno bikerů si ho bylo projet. Co jsem slyšela, tak pocity z tratě byly docela jednoznačný – všichni se shodli na tom, že trať je dost těžká. Hodně kořenů a cest v lese. Téměř žádná možnost si odpočinout a nebo se napít. Ale i přes to, se závod moc líbil. Organizace byla skvělá – pořadatelé na trati (ukazovali kam jet, fotili a natáčeli), sanitka byla taky a zázemí bylo v hospůdce, což každý ocenil. Byla jsem tady jako fanoušek a fotograf, takže jsem jezdila po trati. Jako divák jsem se dostala na hodně míst, ktérý byly blízko u sebe, takže jsem mohla hezky zafandit všem a pak si v klidu zajet na další atraktivní místečko. No prostě paráda – jako divák to hodnotím na jedničku a troufám si i za závodní ohodnotit tenhle závod taky za jedna

Převzato z: https://lide.gymcheb.cz/~perouso/zavody.html